عمارت وینچستر، درسی برای کسب و کار

عمارت وینچستر در کالیفرنیا، که عمارت بسیار گران و در عین حال مرموزیه به ما یادآور میشه که:

همونطور که صرف پول هنگفت و زمان زیاد، داشتن تجهیزات لوکس و ابزارهای گرون، باعث نشده که این عمارت “کارایی” داشته باشه، توی سازمان و شرکت و کسب و کار ما هم، این عوامل ما رو به موفقیت نمیرسونه!

گرون ترین تجهیزات، خبره ترین یا وفادارترین کارمندها، تلاش مضاعف و… وقتی منسجم نباشن و ارتباطات اونها با هم مبهم باشه، ما رو به هدف نمیرسونه…

مدیریت فرایندهای کسب و کار، راهکاریه که هم ضعف های ما رو شناسایی میکنه و هم بین نقاط قوت و منابعی که داریم انسجام ایجاد میکنه.

اگه بین سازمان ما و عمارت وینچستر شباهتی وجود داشته باشه، خبر خوب اینه که اصلاح عمارت وینچستر کار خیلی سختیه، ولی اصلاح ساختار سازمان به لطف رویکرد “مدیریت فرایند” خیلی راحت تره!

پیام بگذارید

X