عمارت وینچستر، درسی برای کسب و کار

عمارت وینچستر در کالیفرنیا، که عمارت بسیار گران و در عین حال مرموزیه به ما یادآور میشه که:

همونطور که صرف پول هنگفت و زمان زیاد، داشتن تجهیزات لوکس و ابزارهای گرون، باعث نشده که این عمارت “کارایی” داشته باشه، توی سازمان و شرکت و کسب و کار ما هم، این عوامل ما رو به موفقیت نمیرسونه!

گرون ترین تجهیزات، خبره ترین یا وفادارترین کارمندها، تلاش مضاعف و… وقتی منسجم نباشن و ارتباطات اونها با هم مبهم باشه، ما رو به هدف نمیرسونه…

مدیریت فرایندهای کسب و کار، راهکاریه که هم ضعف های ما رو شناسایی میکنه و هم بین نقاط قوت و منابعی که داریم انسجام ایجاد میکنه.

اگه بین سازمان ما و عمارت وینچستر شباهتی وجود داشته باشه، خبر خوب اینه که اصلاح عمارت وینچستر کار خیلی سختیه، ولی اصلاح ساختار سازمان به لطف رویکرد “مدیریت فرایند” خیلی راحت تره!

پیام بگذارید

سبد خرید شما خالی است.

X