مدلسازی فرایندها یعنی طراحی تصویری از فرایندهایی که در کسب و کار ما اجرا میشوند، که این طراحی در محیط نرم افزار و بر اساس استاندارد انجام میشود.
مدلسازی فرایندها، در محیط نرم افزارهای تخصصی انجام میشود و کمک میکند که روش اجرای کارها را به یک طرح قابل درک و شفاف تبدیل کنیم. برای این که خروجی کار برای همه قابل درک باشد و برداشت یکسانی از آن شود، طراحی را بر اساس یک استاندارد بین المللی با عنوان BPMN2 یا Business Process Modeling Notation انجام میدهیم، که کامل و جامع هست و انواع رخدادها، اقدامات و شروط موجود در فرایند را پوشش میدهد.
این استاندارد با انواع نرم افزارهای مدلسازی و BPMS روز دنیا سازگار است و برای پرسنل هم به راحتی با آموزش کوتاهی قابل یادگیری است.
مزایای مدلسازی فرایند:
تبدیل دستورالعملها و مقررات، به نمای تصویری قابل درک
صرفهجویی زمان و پول از طریق پیشبینی تاثیر تغییر در فرایند، تعداد پرسنل، ابزارها و… قبل از اینکه در عمل انجام شوند.
بررسی و تحلیل فرایندها برای شناسایی نقاط ضعف، باگها، محلهای پرت زمان یا هزینه و…
تهیه شرح شغل یا شرح وظایف بصورت پویا
بهبود و توسعه فرایندها
اگر درمورد مدلسازی فرایند نیاز به گفتگو با ما دارید!
با اینکه ضرورت استفاده از مشاوره تخصصی برای نگهداری کسب و کار برای اکثر افراد مشخص است، اما پیشنهاد میکنیم قبل از ثبت درخواست، توضیحاتی را که در بخش مشاوره کسب و کار ارائه کردیم بخوانید.
به هرحال تصمیم شما برای استفاده از خدمات مشاوره، برای ما بسیار ارزشمند است… به شما تبریک میگوییم و برای قدردانی و جلب اعتماد شما، اولین جلسهی مشاوره را مهمان ما هستید. برای رزرو زمان مشاوره کافی است این فیلدها را تکمیل کنید؛ در اولین فرصت با شما هماهنگ میشویم:
کارگاه حضوری
سیستمسازی فروش
💰مطمئنترین راهی که برای رشد فروش وجود داره 💰
مدرس:
دکتر نفیسه سعیدی متخصص سیستمسازی کسبوکار
سرفصلها:
تعریف سیستم و سیستمسازی
خط قرمزهای فروش
گامهای اساسی در پیادهسازی سیستم فروش
طراحی سفر مشتری
روش نگهداری و بهبود مستمر سیستم فروش
تاریخ برگزاری: 15 تیر 1403
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
کارگاه حضوری سیستم سازی فروش
💰مطمئنترین راهی که برای رشد فروش وجود داره 💰
مدرس:
دکتر نفیسه سعیدی متخصص سیستمسازی کسبوکار
سرفصلها:
تعریف سیستم و سیستمسازی
خط قرمزهای فروش
گامهای اساسی در پیادهسازی سیستم فروش
طراحی سفر مشتری
روش نگهداری و بهبود مستمر سیستم فروش
تاریخ برگزاری: 15 تیر 1403
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.