10:00
پنجشنبه - 1403/12/09
13:00
پنجشنبه - 1403/12/09
چهارباغ بالا
این کارگاه هم گارانتی بازگشت وجه 100درصدی دارد
در کارگاه «فروشـــراه» یاد میگیریم سفر مشتری را مرحلهبهمرحله طراحی و بهتر کنیم؛ از اولین برخورد مشتری با شما تا بعد از خرید. در این کارگاه، نقاط قوت و ضعف کسبوکار شما در ارتباط با مشتری مشخص میشود و راهکارهای ساده و کاربردی برای بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش ارائه میکنیم.
هدف این کارگاه فقط یادگیری تئوری نیست؛ بلکه کمک میکند بفهمید چرا بخشی از مشتریان از دست میروند، چه موانعی فروش شما را کند کرده و چطور میتوانید با بهبود تجربه مشتری، رضایت، وفاداری و در نهایت فروش پایدار بسازید.
دستاوردهای" فروشراه "
درک عمیق از دیدگاه مشتری و لمس نقاط تماس (Touchpoints) کلیدی
طراحی سفر مشتری جذاب، کاربردی
شناسایی «نقاط درد» مشتری و راهکارهای رفع آنها برای افزایش رضایت و وفاداری
تبدیل بازدیدکننده و سرنخ به مشتری واقعی از طریق فرایندهای فروش هدفمند
مخاطبین" فروشراه "
- مدیران ارشد کسب و کار
- مدیران بازاریابی
- مدیران فروش
- کارمندان و تیم فروش
سرفصلهای" فروشراه "
- تعریف سفر مشتری و تاثیر آن در افزایش فروش
- طراحی گام به گام سفر مشتری بصورت حضوری
- بررسی و تحلیل سیستم فروش
- تدوین برنامه اجرایی برای رفع مشکلات سیستم فروش
مزایای شرکت در" فروشراه "
- آموزش کاربردی، با تمرین اختصاصی
- دریافت فایل PDF اسلایدهای کارگاه
- بهرهمندی از پشتیبانی و پاسخ به سوالات تا یک هفته پس از برگزاری کارگاه
- ارائه سرتیفیکیت تخصصی
- گارانتی بازگشت کامل وجه
این رویداد منقضی شده است