مطمئن ترین راهی که برای رشد فروش وجود دارد!

کارگاه سیستم سازی فروش_کد چهارم
پخش ویدیو

تا چندسال پیش مشتری‌ بیشتر دنبال کیفیت بالا، قیمت مناسب و… بود اما این روزها مشتری‌ها آگاه شدند و به سادگی حاضر نیستند به ما پول بدهند.
پس کسب‌و‌کارهایی موفق‌تر هستند که بتوانند بیشتر از رقیب‌هایشان، حس مشتری را درگیر کنند، نه اینکه روی موارد منطقی مثل قیمت تمرکز کنند!

سیستم سازی فروش

فقط یک راه برای مدیریت و ترغیب حس مشتری به خرید از ما و تبدیل شدن به مشتری وفادار وجود دارد، آن هم داشتن سیستم فروش در کسب و کار است.

کارگاه سیستم سازی فروش_کد سوم
پخش ویدیو

بدون یک برنامه منظم و تعریف‌شده، روندهای فروش ما نامشخص و ناکارآمد می‌شوند، که این امر منجر به سردرگمی در تیم فروش، نارضایتی مشتریان و از دست رفتن فرصت‌های ارزشمند خواهد شد. همچنین، عدم ارزیابی مستمر و دقیق عملکرد فروش می‌تواند موجب عدم شناسایی نقاط قوت و ضعف شود، و به این ترتیب سازمان ما نمی‌تواند به سرعت به تغییرات بازار و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. در نهایت، این مسائل ممکن است منجر به کاهش فروش، افزایش هزینه‌ها و از دست رفتن سهم بازار گردد، که تأثیر منفی بر موفقیت و رشد کسب‌وکار خواهد داشت.

کارگاه سیستم سازی فروش_کد دوم
پخش ویدیو

سرفصل‌های کارگاه سیستم سازی فروش:

تعریف سیستم و سیستم سازی

گام‌های اساسی در پیاده‌سازی سیستم فروش

طراحی سفر مشتری

روش نگهداری و بهبود مستمر سیستم فروش

کارگاه سیستم سازی فروش_کد یک
پخش ویدیو

مطمئن ترین راهی که برای رشد فروش وجود دارد!

تا چندسال پیش مشتری‌ بیشتر دنبال کیفیت بالا، قیمت مناسب و… بود اما این روزها مشتری‌ها آگاه شدند و به سادگی حاضر نیستند به ما پول بدهند.
پس کسب‌و‌کارهایی موفق‌تر هستند که بتوانند بیشتر از رقیب‌هایشان، حس مشتری را درگیر کنند، نه اینکه روی موارد منطقی مثل قیمت تمرکز کنند!

سیستم سازی فروش

فقط یک راه برای مدیریت و ترغیب حس مشتری به خرید از ما و تبدیل شدن به مشتری وفادار وجود دارد، آن هم داشتن سیستم فروش در کسب و کار است.

بدون یک برنامه منظم و تعریف‌شده، روندهای فروش ما نامشخص و ناکارآمد می‌شوند، که این امر منجر به سردرگمی در تیم فروش، نارضایتی مشتریان و از دست رفتن فرصت‌های ارزشمند خواهد شد. همچنین، عدم ارزیابی مستمر و دقیق عملکرد فروش می‌تواند موجب عدم شناسایی نقاط قوت و ضعف شود، و به این ترتیب سازمان ما نمی‌تواند به سرعت به تغییرات بازار و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. در نهایت، این مسائل ممکن است منجر به کاهش فروش، افزایش هزینه‌ها و از دست رفتن سهم بازار گردد، که تأثیر منفی بر موفقیت و رشد کسب‌وکار خواهد داشت.

کارگاه سیستم سازی فروش

سرفصل‌های کارگاه سیستم سازی فروش:

سرفصل‌های کارگاه سیستم سازی فروش:

تعریف سیستم و سیستم سازی

گام‌های اساسی در پیاده‌سازی سیستم فروش

طراحی سفر مشتری

روش نگهداری و بهبود مستمر سیستم فروش

کارگاه سیستم سازی فروش

بعد از سیستم سازی فروش:

بعد از سیستم سازی فروش:

  1. بهره‌وری پرسنل فروش حداقل 70% افزایش می‌یابد.
  2. رشد فروش 30 تا 300 درصدی ایجاد می‌شود.
  3. نیاز شما را به استخدام فروشنده حرفه‌ای از بین می‌برد.
  4. وابستگی کسب‌وکارتان  به اخبار بازار به کمترین حد ممکن می‌رسد.
  5. فروش کسب‌وکار شما از حالت سینوسی خارج می‌شود.
کارگاه سیستم سازی فروش

مخاطبین کارگاه سیستم سازی فروش:

مخاطبین کارگاه سیستم سازی فروش:

مدیران ارشد بیزینس‌ها

مدیران فروش

صاحبین کسب‌وکار

بیزینس کوچ‌ها

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان برگزاری کد بعدی فرم زیر را تکمیل کنید.

نظرات برخی شرکت‌کنندگان: